Andra leveransen!

Igår kom min andra leverans av varor, en massa fina barnsaker/kläder. Tänkte visa upp lite av vad som kommer att finnas i butiken här nedan.
134890-28134890-27134890-26134890-25134890-24

Och sen så var jag ju på sia igår och beställde hem en del varor av dom. Åhh skulle ha kunnat handla hur mycket som helst men tyvärr så sätter ju ekonomin stopp för det så här i början av min förhoppningsvis sedan framgångsrika web-butik:-). Men men en hel del fina saker blev det och jag får helt enklet nöja mig med de så länge och sedan fylla på efterhand. Vem vet man kanske vinner 1 miljon på en triss eller så och då skulle man ju ha kunnat fylla upp shoppen ordentligt med varor. Fast ärligt talat så är jag väldigt nöjd och glad över  det jag har nu och sen kan det ju va lite kul att få ha byggt upp allt från början så att säga. Nu hoppas jag bara att dom ska bli klara med butiken snart så att jag själv kan få börja lägga in varor och pyssla. Hatar att vara beroende av andra människor!!! Jaja nog om det, idag så ska jag ta och åka in till jobbet och fixa ett par saker som behövde ordnas. Tänkte samtidigt försöka inhandla de sista julklapparna.

Kommentarer
Postat av: Deafwebsites

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback