Fredags shopping!

Idag så har det inhandlats detta fina jultyg som jag tänkte mig skulle bli panellängder. Till detta så köpte jag även ett tyg som går lite åt vinrött att ha bakom. Nu  återstår det bara att sy dem:-), vilket jag hade tänkt be min svärmor om hjäp med.
134890-12


134890-11

Eftersom vi även nu äntligen ska påbörja renoveringen av vårt badrum på övervåningen så bestämde vi oss för att ha en massagedusch/streamer. Egentligen så ville vi ha en bubbelkopp men eftersom det är rätt så litet däruppe så skulle det bli alldeles för trångt så det  fick bli så här istället. Så nu kan man snart lyssna på radio medans man tar en dusch med massage och tropiskt regn:-).  Ha ha herregud känns som att det kommer att vara kul ungefär det första gångerna sen så blir det nog enbart gamla vanliga hederliga duschar.. Men men nu är den inhandlad och imorgon ska vi ta och åka och kolla runt och bestämma oss för vilket kakel vi ska ha. Så här ser den ut vår nya lyxdusch!

134890-9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback