God fortsättning!

Jaha då var julen slut, lustigt att man knappt hinner tänka så är allt över. Och allt detta planerande och inhandling som man håller på med i månader innan.. Hur som så har julen varit lugn och jättemysig med hela familjen samlad, mamma, mormor, mammas kille, robins föräldrar och syster med dotter och så phille och vi förtstås. Vi har varit hemma hos oss och allt har gått jättesmidigt, det ända som varit trist var att datan sa upp sig ännu en gång så idag har vi varit uppe med tuppen och stått och köat på elgiganten och köpt oss en ny data. Måste ju ha en fungerande data nu när webshopen snart ska öppnas upp.

I julklapp fick vi en massa fina saker bla så fick jag presentkort på ikea, h&m och på en liten prylbutik som heter Elsa & jag. Fick även en jättefin olja/vinäger kanna i mitt nya favvomärke Evasolo. För presentkortet på elsa & jag ska det inhandlas en tebryggare i samma serie.
134890-31
Nu ska vi åka och äta middag hemma hos svärföräldrarna ska bli gott börjar kurra lite i magen:-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback