Julgransdax!

Idag ska vi ta och inhandla årets julgran, ska verkligen bli kul att se hur det ska gå med phille. Men det kommer inte att bli förräns i kväll, idag på dagen ska jag in tll stan och fixa fransarna. Phille ska vara med sin faster och kusin så  det blir skönt med lite lyxig avlastning så här mitt på en dag.

Igår var vi på mvc på andra besöket med lillasyster i magen, fick jämföra siffrorna mot philles och det var ganska kul att se. På ul i v 18+ 0 hade phille 42 i huvudmått det hade lillasyster med, lårbenet var 26 på båda och magen var 41 på phille och 42 på lillasyster. Så i det stora hela så var dom nästan exakt lika stora. Lite lustigt att vi hade fått göra ul samma dag på båda.

Gårdagen innehöll också en del arbete med webshopen och en god kinalunch med en gamal barndomsvän från kalmar och hennes lilla Sofia som är 3,5 månad lite  drygt. Fick även inhandlat va jag trodde va den sista julklappen men sen kom vi på att vi har  glömt philles gudfar så jag får väl försöka hitta något till han idag.

Har fastnat för jättefina saker från märket evasolo som jag jättegärna skulle vilja ha i min butik vi får väl se om dom är sugna på att finnas i min webshop, har ju tyvärr fått ett visst motstånd från vissa leverantörer. Här kommer lite bilder på några av deras fina saker.

134890-32134890-31134890-30134890-29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback