Julstress?!

Då har årets julstress börjat att kännas av, dock inte för min egen del men det märks ute bland folk.
Lustigt att det ska vara likadant varje år:-), man kan ju tycka att man borde  lära sig med åren men icke..

Hur som så har bara dagarna runnit iväg här som vanligt... Nu har arbetet med min web-butik börjat på alvar, den är nu under uppbyggnad av ett företag och jag har börjat att inhandla varor:-). 2 beställningar är lagda och det är bla från lundemyr of sweden, på tisdag ska jag till SIA:s utställning och frossa och beställa därifrån. Ska bli så himla kul!!! Igår var jag med en kompis i sundbyberg och hittade en butik som sålde så fina saker, är jättesugen på någon av lampetterna nedan så det kanske får bli en sväng tillbaka någon dag. Hade jättegärna haft dessa varor till försäljning i min butik sen men tyvärr så arbetade leverantören endast med fysiska butiker och sin egen web-butik, hon tyckte att det skulle bli en skum konkuranns att arbeta mot sig själv så att säga... Hmm jaja själv tyckter jag att det vore väl bra med mer försäljning men men...
Här kommer iallafall några bilder på dels lampetterna och även några lundemyr saker...

134890-22134890-20134890-19134890-18134890-17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback