Ögonfransförlägning!

Måste bara börja med en liten enkel fråga.. Var tar all tid vägen? Jag förstår inte, dagarna bara rinner iväg och jag tycker inte att man hinner göra något alls.. Hmm skumt!

Jaja hur som idag ska jag åka in till stan och göra ögonfransförlängning! Har en kompis som gjorde det förra  veckan och det belv bara så himla bra, och tänk va skönt att kunna kliva upp på morgonen och redan vara halvmejkad:-). Fransarna ska göras på fakermaker.se på odenplan.

Resten av veckan har mestadels av kvällarna gått åt till att sy mina julgardiner som nu endast har uppläget kvar, detta ska göras ikväll. Blir så himla fina så jag är jättenöjd..

Har även påbörjat  arbetet med att göra julkorten så nu ska det bara väljas ut ett kort på phille också, nedan kommer några alternativ...

134890-16134890-15134890-14134890-13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback