Äntligen Fredag!


Då var det äntligen fredag igen:-).

Gårdagen ägnade jag och philip dels till att träffa 2 kompisar  till mig, den ena va dom har precis fått en liten Sofia för 2 månader sen.
Det blev en sväng nere i centrum med lunch och lite shopping, skulle hittat en farsdagspresent men det slutade med en klänning, body och strumpbyxor till lillasyster:-).


Lillasysters kläder


För dagen har vi inga större planer skulle behöva åka in till stan och titta på lite saker men som det  känns just nu så får det vänta.
Däremot står pappa Robins farsdagspresent högst upp på listan över saker att göra för dagen:-), så det får väl bli att pallra sig ner till centrum idag också kan jag tänka...

Kommentarer
Postat av: tvillingmamma

Hihi!
Kännde på mig att du hade startat en blogg:)
Lägger till dig på mina favisar!
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback