DATAKATASTROF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åhhhhhhhh det som absolut inte fick hända hände givetvis mig natten mellan söndag och måndag...
Hårddisken till datan kraschade helt och hållet! Detta lilla missöde gjorde så att alla våra  kort från dess att phille föddes fram till nu  är borta... Tror ni att jag grämt mig både en och två ggr sen dess över att jag inte orkat/hunnit ja what  ever ladda över alla kort på cd eller diskett.... Men som tur är så har jag en mamma som inte bor i stan så jag har mailat ner kort till henne titt som tätt så  mycket finns kvar tack vare det. Så ett litet tips till alla latmaskar som jag själv:-), för över alla era kort så fort ni bara kan imorgon kan det vara för sent... Tänkte därmed utlysa en liten önskan till de som känner mig mer privat och har kort på phille eller någon av oss andra om ni skulle kunna vara så gulliga att maila över korten till mig så kanske man kan skrapa ihop en hel del till slut.

Jaha vad har jag annars haft för mig  i veckan? Inget speciellt faktiskt förutom idag då vi sålde vår bil:-(. Var med lite blandade känslor måste jag säga men va f-n vi betalade i snitt ca 10 000:-/mån med bensin och det är på tok för mycket för en bil anser jag iallafall. Så i eftermiddags var vi och kollade på ny bil ska fortsätta letandet imorgon så får vi se var vi hamnar... Om jag får bestämma så blir det en V70 2,5T sport edition, har hittat en som jag är väldigt förtjust i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback