Första dagen med bloggen!

Hej!
Jaha då var man här och ska prova på att blogga lite...
Kan bli spännande då jag är helt ny på  detta planet, men ni som läser min blogg kanske kan
ha överseende med diverse småfel så här i början:-).

Jag som skriver och kommer att skriva heter Therese men kallas för Tess är 29år och bor i
Järfälla/ Stockholm med min sambo Robin och vår son Philip som är född den 25 januari 2006.
Den 10 april 2007 ska Philip få  en liten lillasyster!

Min tid om dagarna ägnas till  99% philip men med den andra tiden som blir över håller jag på att
utveckla en webbutik där jag så småningom kommer att sälja barn, present och heminrednings-
artiklar. Då jag hela mitt liv har velat ha en alldeles egen butik så ser  jag det här som en otroligt
spännande utmaning. Tyckte att som läget är nu  så passade det inte att öppna en "vanlig" butik
ute i handlen men med en e-butik så kan man ju sköta större delen av allt arbete hemifrån vilket
passar alldeles utmärkt för min situation just nu...
Så ni som väljer  att fortsätta läsa min förhoppningsvis dagliga blogg kommer att få följa  med i mitt
arbete på vägen till en färdig butik.

Lämna gärna kommentarer eller tips, ris som ros välkommnas.

Kramizar

Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback