Fredagkväll med sovande barn....

Hmm ja det där med att jag skulle skriva lite varje dag verkar ju det gå sisådär med...
Men men nu är jag här och vad har hänt sen sist egentligen?

Det största är nog att Phille helt plötsligt kan gå själv med hjälp av sin gåbil... Oj oj va snabbt det går när det väl börjar hända grejer.. En annan sak han gjorde iförgår var att ställa sig helt upp från att ha suttit på golvet, självfallet så  hade han förstås ett  stöd att ställa sig upp mot:-). Gissa om jag blev förvånad när jag såg det:-).

Dagen har jag ägnat åt en shoppingtur inne i stan med 3 gamla klasskamrater sedan lågstadiet. Var så himla kul och faktsikt skönt att alla var barnfria och vi kunde ha en heldag på stan. Började med att äta lunch och sen sprang vi runt i affärer... Inhandlade en kofta, mössa, strumpor, raggsockar och ett par byxor till phille. Lillasyster fick sig en så himla söt pyjamas som jag bara inte kunde motstå:-). Till sig själv hittade man som vanligt ingetting men det lustiga är att sedan jag fick barn så spelar det liksom ingen roll att man inte hittar något åt sig själv man kan shoppa ändå:-). Och ska jag va riktigt  ärlig så hade jag ett klädkonto som inte var av denna värld innan lilleman kom:-).

134890-3134890-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback