Fullerö!!!!

Oj oj igår var jag med svärföräldrarna i uppsala eller rättare sagt strax  utanför. Målet var en butik som skulle ha så mycket fina prylar enligt dom. Och herregud säger jag bara en riktig Tess butik!!!! Full från bredd till ledd med diverse prylar från bla Sia Home-Fashion, Cult Design mfl. Hade jag inte haft  phille med mig så skulle jag nog kunnat gått därinne och strosat ungefär hur länge som helst:-). Hi hi butiken hade tom ett litet fik så att man kunde pausa i shoppandet:-). Länk så att Ni kan kolla in härligheten syns väl inte fullt ut men men... http://www.fullero.nu/new_web_index.aspx. Så vet  ni inte vad Ni ska hitta på någon dag och har lust med en liten tur så rekomenderar jag en miniresa till Fullerö...

Idag  är det dags för mig att åka in till jobbet och göra lite löner så att personalen blir nöjda och  glada, hi hi och även jag själv för den delen:-). Jobbar  ca 20-30 tim/mån och har gjort det enda sedan Phille föddes. Funkar jättebra plus att det är rätt skönt att få ventilera huvudet från blöjbyten, barnmat osv..:-).

Kommentarer
Postat av: tvillingmamma

Spännande affär! Dit kanske man ska jag nog åka någon gång:)

Postat av: Maria

Åh, jag som har bott i storvreta och bor nu i centrum av Uppsala älskar fullerö! Känns som barndomen när jag bara hör orden!

2007-11-06 @ 19:47:51
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback