Lördagsutflykt!

Idag kom min kära sambo med det underbara förslaget att vi kanske skulle åka till waxholm på en liten dagstripp. Ibland kan dom verkligen chocka en:-). Så vi tog och skyndade oss att göra oss iordning packade in oss själva och phille i bilen och åkte iväg... När vi kom fram till ett blåsigt och lite småkallt waxholm började vi undra vad man gjorde där när det inte va sommar. Men men det var mysigt ändå trots kyla och blåst, gick och kollade i några affärer och sen blev det en god lunch iallafall.

Efter vår tur till waxholm så åkte vi förbi "farmor och farfar" och lämnade phille där medans jag och Robin åkte till Kista centrum för att handla ett par byxor till robin... Oj oj oj säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!! När vi kom dit tyckte vi att det var ovanligt mycket  bilar i garaget var nästan helt fullt men efter en stunds letande så hittade vi till slut en plats. När vi sedan kom upp i gallerian så var det helt PACKAT av folk... Visade sig att dom hade något slags jubilem och vid precis 17,30 när vi kom så skulle idol Agnes uppträda ocg signera sin nya skiva. Jag säger bara en sak och det är att jag är väldigt glad för att phille inte var med för hade man haft barnvagn hade det varit omöjligt att ta sig fram:-). Så vår vistelse där blev väldigt kort, inge kul när man inte ens kan röra sig för att det är så mycket folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback