Nytt överkast...

Har beställt hem en massa fina saker från Gripsholm till Ljuva Ting. Synd bara att de är så otroligt långa leveranstider på produkterna, kommer nog inte att komma förräns framåt oktober- november...
Tänkte att jag skulle fixa iordning lite i vårt sovrum när de kommer, ska bli detta överkastet.. Kan inte bestämma mig för om jag vill ha beige eller rött... Hmm tål att tänkas på... Det röda har jag redan fått hem men det känns mer som att jag är inne på det beiga... 
                                                                                                                                         image180

image179 

Sen får det nog bli några sådan här fina kuddar till också...

image181

Känns som att det blir lite mycket om man väljer de röda men det kanske bara är för att man alltid är så neutral.. Kanske helt enkelt ska chocka med lite färg för en gång skull..

Och när man ändå är i farten så får jag nog ta och byta gardiner till några från Himla tror jag att det kommer bli...
Funderar på om man ska ha hissgardiner eller panellängder.. Är mest sugen på paneler tror jag men man hinner ju förmodligen ändra sig tusen ggr innan de är klart..

image182

( Bilderna är tagna från Gripsholm och Himla)

Fortsättning följer........

Kom gärna med kommentarer om vad Ni hade valt:-)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag vet ju vad jag hade valt för jag har ju redan dessa saker ;) Har det där överkastet som pläd i grått...och om jag skulle valt mellan beige och rött hade jag valt det beiga :) Hissgardiner och paneler har jag också. Det kan va rätt fint att ha både och lite beroende på hur storleken på fönstret är. Kolla bolderna från mitt tv-rum där har jag alla dessa tre sakerna du funderar på ;)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback