Plutoprodukter

Fick häromdagen ett tips om en leverantör som heter Plutoprodukter. Direkt när jag såg produkterna så insåg jag vilka det var. Plutoprodukter tillverkar jättefina ljustakar, änglaspel, ljuslyktor mm så jag var tvungen att beställa hem en katalog på momangen från dem. Idag  kom den med posten så nu ska det beställas hem en massa fina saker till shopen. Har fastnat lite på dessa tre saker bla...
image163Hängare som skulle passa utmärkt i Michelles rum när det blir klart någongång framöver...

image164Ljusstake Cherry - Enkel, stilful och väldigt snygg

image165Ännu en ljusstake men med formen av en mistel.

Nu vet jag däremot inte om jag ska beställa innan FORMEX- mässan i slutet på augusti eller om jag ska göra det nu på direkten... Hmm känner jag mig själv rätt så lär det bli direkt imorgon fm eller något åt det hållet...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du fastnade för dem! De har ju jättefina grejer!
Ska bli kul att se nya shopen sen!

2007-08-08 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback