Semester, barndop och förlovning...

De 3 orden beskriver ganska bar avd jag haft för mig den senaste tiden:-). Började med att åka till Kalmar på semester i 10 dagar, regn varje dag men det gjorde inte så mycket var bara skönt att komma bort ett tag..
Väl därnere så förlovade jag och Robin oss och nästa  sommar närmare bestämmt den 19 juli kl 14.30 i Oscarskyrkan blir det bröllop... Ringarna är i vitguld med en blank strimma och resten i mattborstat och min har 2 diamanter. Ska försöka få en bild där man kan se dem snart...
image157

image159
image158

Och igår så döptes Michelle eller ska man säga Engla Michelle som hennes namn blev.
image160

Några kort på doptårtorna...

image161

image162

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt! Grattis får man säga då:)

Postat av: Anonym

Tack tack!!

2007-08-08 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback