Utflykt...

Idag har jag och en arbetskamrat varit på utflykt till Hallstahammar, bestämmde oss igår kväll för att åka dit. Hade fått nyss om en butik där som säljer en del saker jag va intresserad av så vi packade in oss och Michelle i bilen och åkte dit. Stället vi besökte heter Åsby Hem & Trädgård och var så underbart ljuvligt. Det fanns en massa fina saker och växter så det va definitivt värt de 25 milen fram och tillbaka. När vi var där så hittade jag överkastet jag pratade om igår de hade alla färger förutom beige som jag var ute efter så efter noggrant övervägande bestämmde jag mig för att ta det gråa..
Så så fort jag får en liten stund över så ska jag ta och fixa lite uppe i sovrummet.. 
Återkommer med bilder på mitt lilla projekt..

image183

Tänkte även rota fram dessa kuddar ur Ljuva Tings lager:-)

   

Här kommer även några bilder från Åsby www.asby.nu

image189

image188


Kommentarer
Postat av: Ems

Oj, vilket fint överkast.... =)

Postat av: Sofia

Åsby är jättedyra! För de där kuddfodralen tar de 299 kr, Modera hem i Västerås tar 199 kr, ountry house i Västerås tar 149 kr. nogautvalt.se tar 169 kr.

2007-09-06 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback