Formexmässan i helgen!

Det där med att jag skulle hinna skriva här lite varje dag som tanken var från början verkar det gå sisådär med.. Men en gång i veckan kanske kan funka bättre, vem vet:-).

Hur som i helgen var jag på formexmässan och tittade på alla nya fina vårsaker/trender.. Skulle nog i princip ha kunnat handla hur mycket som helst om man haft obegränsade tillgångar.. Men en del nya saker blev det till shoppen som jag hoppas att jag kommer att få hem inom kort. Bla nya fina bodys/tröjor från liten jag med trycken Lillasyster, lillebror, storasyster, storebror, en del fina hängare och skyltar från ett företag som heter exmez och lite nyheter från Lundemyr bla ett spjälsängsskydd, nya mössor i svart med busunge tryck och en del andra saker. Har även hittat en hel del nya leverantörer av heminredningssaker som jag ska beställa ifrån efterhand tänkte jag..
134890-42134890-41134890-40134890-39
Hi hi måste bara visa upp min lilla prins som snodde ett chokladkex från vardagsrumsbordet i all hemlighet och sen belv väldigt nöjd:-). Ska tilläggas att han hunnit mumsa i sig största delen av kexet innan vi upptäckte han:-).
134890-38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback