Närmar sig öppning av webshopen!!!!

Tjoho nu äntligen så är det dags att slå upp portarna till min webshop... Imorgon fredagen den 12/1-07 är det dax och de senaste veckornas tid som inte har upptagits av Phille och vardagssysslorna har gått åt till att fixa med butiken. Packa upp varor, beställa varor, lägga ut allt på hemsidan, ta kort på alla varor, fixa banksaker osv osv..  Ja de är onekligen en hel del som har gjort och behöver göras så här innan uppstarten.

Har även hunnit med att jobba en del på mitt "vanliga" jobb på NK och självklart också inhandlat en hel del fina saker till Phille och lillasyster på Nk`s årliga julrea. Hi hi det små jeansen till lillasyster är så himla söta:-), har spanat på dem länge och nu med 30% rabatt slog jag till, svindyra ska dock tilläggas men men vad är väl en bal på ett slott..


134890-35134890-34134890-33

Kommer att lägga upp en länk till webshopen under morgondagen så är Ni välkomman in att titta på vad som erbjuds.. Ska försöka att öka utbudet efterhand men så här i början så får man ta lite i taget.. Allt kostar ju och tyvärr så har man ju inte obegränsat med resurser..

Har fått så fina tulpaner som jag bara måste visa upp...

134890-36

Idag har vi faktiskt hunnit med att träffa en gamal kompis och hennes son på en liten lunchdejt..
Kommer en bild på killarna ( Phille och Elliot).
134890-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback