Lyxdag!

Igår hade jag en riktig lyxdag.. Fick en heldag med Ansiktsbehandling Lyx, fotvård, frans och brynfärg, plock, make -up och klipp och sling/bleka håret av en kompis i 30-års present.. Snacka hellyxigt att vara på salongen i nästan 5 timmar och bara bli ompysslad. Det kan jag definitivt tänka mig att göra fler gånger... Sen att man blev pålurad att köpa en massa produkter för 2000:-spänn behöver man ju inte prata högt om:-), det kostar att ligga på topp haha... Så nu kommer jag att vara som en ny människa, beställde faktiskt tid för ny ansiktsbehandling den 31 augusti så blir det av att man kommer iväg...
image119image120image121image122
Fick tips om en peeling från md formulations som tydligen skulle vara kanonbra. Går att använda både i ansiktet och till kroppen. Man blandar ut med rengöringsmousse eller liknande för ansiktet och med duschcreme till kroppen.

face & Body scrub


Peeling som både rengör och effektivt avlägsnar döda hudceller. Innehåller både runda peelingkorn och glykolsyra vilket ger en dubbel-peelande effekt. Huden blir slät och babymjuk samt får en frisk lyster. Massera in på torr eller fuktad hud. Låt verka några minuter och skölj av.


15% glykolsyra
pH-balanserad (3,8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback