Måste ha...

Har kommit fram till att jag nog måste ha en riktig heminredningsbutik en dag. Läget för dagen är ju kanske inte helt aktuellt men när ungarna bara blir lite större så. Finns ju så många fina saker hos olika leverantörer som tyvärr inte säljer till enbart webshoppar utan vill ha sina varor i "riktiga" butiker. Jaja jag har ju ett tag på mig att fundera vidare men något liknande typ My Home www.myh.se som ligger i Sumpan ( Sundbyberg), det är en riktigt fin butik enlig min smak...  Har allt man kan tänka sig i prylväg, lite kläder, lite möbler, lite barnsaker mm..
Fördelen nu är ju att jag kommer ha hunnit bygga upp ett varulager tills den dagen blir aktuell med en butik, det får helt enkelt bli en fortsättning på Ljuva Ting www.ljuvating.com. På så sätt så blir det ju inte fullt lika mycket pengar som måste investeras när den tiden kommer ( hi hi om den någonsin kommer).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback