Sverige runt...

Eller iallafall Stockholm med omnejd innan jag äntligen fick tag på min diskmedelsflaska från Cult Design. Först var ja ju i Rotebro, sedan vällingby efter det bar det idag av till söder och Stalands Möbler, slut även där så då åkte vi till Cervera i Sickla där den också var slut.... Men till slut så fick jag ett tips som ledde till en träff:-) Farsta Centrum och butiken Cozzy där stod den så fin och efterlängtad på en hylla och bara väntade på mig:-). Så nu är jag en lycklig ägare till den mest svårhittade diskmedelsflaska jag förmodligen någonsin kommer att äga.

En bild på mina små änglar...

image109

Och en på lillasyster som förresten har fått ett namn:-) Michelle blev det efter mycket om och men...
image110

Och en på storebror...
image112


Kommentarer
Postat av: Vicky

Gullungar sååå söta!!! och vilket fint namn hon fick:)
Om du ska handla mer Cult grejor så kan jag rekomendera Cajsalisa vid St: Eriksplan som säljer endast Cult design och More of scandinavia produkter;)
www.cajsalisa.net

Postat av: Marschicago

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-01-10 @ 18:53:19
URL: http://www.atbloggy.com/?w=marschicago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback