Helg!

Då var det helg igen, tycker att veckorna springer iväg man hinner inte göra någotting förräns det är helg igen. Men jag klagar inte är alltid skönt med helg! Kommer bli mycket jobbande nu fram till jul så vila sig får man göra lite senare, i mellandagarna kanske?...
Var på återbesök med Michelle på Astrid Lindgren igår allt såg bra ut och nu är hon sitt gamla vanliga jag igen dvs en go, glad, trotsig mellan varven och glad 2,5 åring:) Skönt att se att hon mår bra!
Nu ska jag pallara mig iväg till Rusta och inhandla några 9:- marshaller att ha utanför butiken. Sen blir det till att åka in och jobba. Har fortfarande inte tagit tag i julklappsbitarna, julgran osv så det finns en del att göra på de få lediga timmarna jag har i helgen.


Glad Michelle äter yoghurt efter läkarbesöket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback