Julen är över...

Då va denna julen över, går så himla snabbt jämt.Har varit en jättemysig och lugn julhelg med massa god mat, pulkaåkande, lekdejter för barnen, fikabesök mm. Julbesöket har åkt hem och idag har jag jobbat som vanligt. Blir iof en rätt soft vecka med arbete idag, onsdag och lördag så jag ska inte klaga. Gullungarna har nu somnat sött i sina sängar och peppar peppar så tror jag äntligen att jag har lyckats få in en bra "somna" rutin som funkar på båda två:) Skönt om det håller i sig då det kan vara rätt skönt att få någon timme för sig själv på kvällen att koppla av på, och sen att barnen vänjer sig vid att få en någorlunda fast sovtid och sovrutin.
Tänkte även vissa upp några bilder från julen som kommer här....








Mammas prins


Tomten kom med paket


Michelle öppnar julklappar


Elliot & Philip spelar dataspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback