Julgranen på...

5765fd50734d39ca14416968e0d4a19a.png

Julgranen på plats:). Och imorgon när mina älsklingar kommer hem ska vi klä den tänkte jag. Får se om det kanske blir tid över att göra knäck och ischoklad också. Blev inte den största granen direkt men den är väldigt fin och sprider julstämning vilket jag saknat tidigare men nu så känns det äntligen som jul även i mitt hem:) Detta året blir det bara jag, mamma hennes man och barnen på julafton, känns lite tråkigt men sånt är livet och vi kommer säkert få det jättemysigt. Har idag även hunnit inhandla några fler julklappar ett par jeans till Michelle och ett dataspel till Philip med hans stora idoler Mora Träsk. Gissa om det kommer bli poppis:), kan nog räkna med att min data kommer va utlånad ett tag framöver om lilla herrn får bestämma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback