Julklappsshopping

Idag har det hunnits med en del inköp av julklappar till barnen efter jobbet. Åkte först till Barnens Hus i Infacity där jag  tittade på en Lego City Polisstation till Philip. Bestämmde mig dock för en annan variant med en polisbus som jag tror passar han bättre i smaken. Sen  blev det en sväng till Kista där jag handla p-kort till barnens kusin, och försökte hitta något bra till Michelle. Hittade inget som kändes speciellt bra så efter mycket velande måste jag nu åka tillbaka till Barnens Hus där jag såg en rosa Hello Kitty bil med en docka som lillhönan ska få. Philip ska det inhandlas spel till hans V-tech också. Och sen har jag spanat in en bärbar dvd i rosa till Michelle. Handlar julklappar till barnen från både mig, mamma, hennes man och min mormor så det blir en del då de lägger 500:- var/ barn dvs 3000:- att hitta på klappar till barnen för bara från dem.
Igår hade jag och barnen det riktigt mysigt här hemma då vi dekorera granen dom va så STOLTA när den var klar och under tiden fick vi lyssna på Midnatt råder ett tjogotal ggr enligt Philips önskemål " Mamma nu är låten slut jag kan sätta på den igen":) Några bilder som avslutning på gårdagen + lite av vad som döljer sig i barnens klappar. Imorgon blir det åter en dag med jobb 10-18 sen raka spåret till Net On Net och inhandla dvd:n till Michelle sen ska jag skynda mig hem och bara va. Slå in paketerna, kanske dricka lite glögg,köpa en bingolott till den traditionsenliga uppesittarkvällen...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback