Dålig uppdatering:(

Godmorgon, hmm har varit lite dåligt med uppdatering här. Skulle ju varit ledig hela delgen men fick hoppa in och jobba så det är ungefär det jag hunnit gjort. Lite trist för min helg med barnen försvann liksom men å andra sidan så tjänar man ju pengar och det behövs ju alltid.

Dagens!

Humör:  Lite trött men kunde varit värre:)
Gjort: Druckit kaffe
Planer: Göra oss klara och åka med barnen till farmor och farfar som ska vara barnvakter när jag jobbar
Ser på: Bolibompa
Lyssnar på: Ljudet av tv:n
Läser: De jag skriver här
Dricker: Kaffe

Äter: Inget just nu
Bästa: Att jag har två underbara barn:)
Sämsta: -
Barn: Lite snoriga båda två.
Väder: Jag ser det snöar, jag ser det snöar........ Och en massa snö har kommit inatt dessutom:)

Hittade fina kläder på
www.ellos.se till barnen kanske kanske kan de bli en beställning, ska fundera på saken...



Träningsoverall till Philip


Träningsoverall till Michelle



Sött set till sommaren till Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback