God morgon!

God morgon, ja idag känns det verkligen som att det är en god morgon:), lite trött som vanligt men den känns ändå bra. Idag är jag ledig från BB så tänkte städa lite här hemma, passa på att träna och självklart jobba lite med firman.

Dagens!

Humör:  Väldigt bra:)
Gjort: Druckit kaffe
Planer: Lämna barnen på dagis sen blir det träning!
Ser på: Bolibompa
Lyssnar på: Bolibompa
Läser: Inget just nu
Dricker: Kaffe

Äter: Barnen äter frukost (framför tv:n)
Bästa: Mina underbara barn
Sämsta: Inget just nu:)
Barn: Friska
Väder: En massa kramsnö, så em syssla efter dagis är att göra en snögubbe:)

Nu ska jag sätta fart så vi hinner i tid till dagis så att jag kan få träningen avklarad sen:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback