På bättringsvägen:)

Idag är äntligen min lilla prins piggare, magen verkar vara stabil än så länge så jag håller tummarna för att det nu äntligen vänt. Vill ju helst slippa åka in med han igen...

Dagens!

Humör:  Seg, fruktansvärt seg...
Gjort: Ätit frukost, softat i soffan och dammsugit.
Planer: Inga alls får se vad lilleman orkar med.
Ser på: Nyhetsnorgon
Lyssnar på: Tv:n
Läser: De jag skriver här:)
Dricker: Kaffe

Äter: Inget just nu
Bästa: Att Philip är bättre
Sämsta: Att Philip är dålig
Barn: En sjuk en frisk
Väder: Snö och kallt.


Var inne och surfade på www.forever21.com fanns en massa fina kläder som jag skulle kunna tänka mig bla denna fina kläningen och en kofta som skulle va snygg till jeans nu till våren.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback