Sinnessjukt....

Fan är så jävla deprimerad öppnade elräkningen från Eon som hade kommit igår, det kunde man lika gärna ha struntat i att göra känns det som.. Eller nja saken hade ju inte blivit bättre men man hade iallafall mått bättre utan vetskapen av summan som gömde sig i det där lilla kuvertet. Kan ni gissa vad den va på?! 6834:- för 2 månader!!!!!! Fan jag fattar inte hur det kan bli så dyrt.... Så nu är varenda element nerskruvat vill jag lova och det sjuka är att jag inte har det speciellt varmt här hemma heller, går med tofflor och varma kläder för att man inte ska frysa och inte lär det bli varmare nu heller vill jag lova... Så nu blir det till att verkligen vrida och vända på varenda krona så att Eon ska kunna få sina pengar... Usch ingen bra helg det här inte... Men lite kul blir det iallafall för barnens mormor och man kommer nu i em och stannar tills imorgon då de ska åka utomlands i 3,5 vecka (inte avundsjuk alls:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback