Tuff natt.....

Åh är så trött så jag tror att jag ska trilla ihop av orkeslöshet. Tillbringade natten på Astrid Lindgren då min älskade lilla prins klagat på magont sedan i fredags kväll och igår började han även kräkas fast inte vanligt "influensa" kräk utan någon slemmig genomskinlig sörja. Då vi var oroliga att det som jag berättade om i tidigare inlägg kunde vara den där lilla plastleksaken han svalde i torsdags som spökade så ringde jag sjukvårdsrådgivningen för råd. de tyckte att vi skulle åka in med han direkt för att utesluta att den fastnat. Sagt och gjort 22,30 packade vi oss in i bilen och åkte in. Fick efter en timmes väntan i receptionen direkt ett rum. Den första läkaren började prata om att man ev skulle gå ner med en kamera och titta så att den i hade åkt ner i en lunga. Shit!!! Tror att jag var lika vit i ansiktet som ett spöke bara av tanken på vad de ev skulle göra. Gode gud måtte de söva stackarn isåfall var min första tanke. Hur som så tyckte den sista läkaren vi prata med vid 3 rycket inatt att vi skulle avvakta en 3-4 dagar till och se om symptomen fortsatte. Så vi fick åka hem med lillkillen igen och så får vi helt enkelt se vad som händer. Klagar på magont gör han fortfarande stackaras lilla killen:(. Så nu e de helt enkelt bara att vänta och se.....
Blir nog en väldigt tidig kväll för min del känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback