Uppskatta livet...

Råkade av en ren händelse trilla in på en blogg skriven av en tjej som heter Sabina är en 34 årig tvåbarnsmamma med obotlig cancer. Låter kanske helt sjukt men ibland så behöver man, eller iallafall jag se hur jävligt livet kan vara för att uppskatta de man har själv. Värdesätta att man är frisk, har två friska barn och plötsligt så känns ens egna problem inte lika stora längre för jag och mina närmsta har trots allt hälsan kvar. Fan att det ska behövas en annan människas öde och sjukdom för att man ska uppskatta sitt eget liv, jag fattar inte det!  Sen kommer ju självklart alla känslor för denna tappra tjej som kämpar mot denna hemska sjukdom som drabbar allt för många i vårt samhälle. Håller tummarna för dig Sabina trots att jag inte känner dig och upptäckte din existens idag så svider det i hjärtat och en och annan tår fälldes under tiden jag läste delar av din blogg... Länkar till Sabinas blogg här om det är någon mer som vill läsa, själv kommer jag lägga till mig som prenumerant..


http://mittlivsabina74.blogspot.com/


Kram Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback