Full rulle...

Idag har det inte varit en lugn stund på hela dagen. Städning och undanröjning av julen ( ja jag vet lite väl sent men tiden har inte räckt till innan:)). Hur som nu är det fint och känns ruskigt tomt utan ljusstakar och julgran men samtdigt skönt att få det lite tomare och inte fullproppat med prylar och tomtar i alla vrår. Fick tom ett ryck och rensade bland barnens kläder så nu kan man tom få plats med deras kläder i byrån hihi. Dagen har även bestått av bakning i ca 5 timmar måste nog säga att jag är nöjd med mina presationer för dagen. Så nu är det lite slapp i soffan medans jag väntar på att prinsen ska somna så att jag kan slå in hans paketer:)

Här är några smakprov på vad mammas älskling ska få.









Bilder lånade från
www.lekmer.se där sakerna även är inhandlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback