Hipp Hipp Hurra!!!!

Hipp Hipp Hurra idag fyller min lilla älskade pojke 3 år , shit va tiden går tyckte inte de var så himla länge sen han föddes min lilla prins:)
Morgonen har börjats med paketuppackning och STORA ögon på båda barnen när de kom ner och det var en massa paketer, ballonger och serpentiner runt om i huset:)
Blev som vanligt jättesent igår, Philip somnade vid kl 24!!!! Hmm man kan väl säga att sovrutinerna blir lite lätt störda från de normala när man har gäster i huset:). Och när väl lillprinsen somnat så skulle ju jag packa in alla hans paket, dekorera med ballonger och Cars banderoll där det står Happy Birthday! Ska försöka fota en massa idag så jag kan uppdatera bloggen med lite kalaskort. Fick dock samtal nu på morgonen då ena familjen var magsjuka, så det kan tyvärr inte komma:(. Men å andra sidan så är jag glad om vi slipper att bli magsjuka..

Nehe nu ska jag ta och börja fixa med allt de sista och göra mig iordning.
Ha en trevlig dag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback