Sen eller tidig dagens...

Dagens! (väldigt tidiga eller sena välj själv:))

Humör:  Bra!
Gjort: Först arbetat med firman, sen på andra jobbet till kl 18 sen hem och umgås med barnen innan de skulle sova, sen arbetat med firman tills nu... Lång dag med andra ord:(
Planer: Gå och sova rätt omgående...
Ser på: 3 1/2 män på 3:an
Lyssnar på: Ljudet av tv:n
Läser: De jag skriver här:)
Dricker: Saft

Äter: Ingenting
Bästa: Att mamsen kommer imorgon:)
Sämsta: Att tiden inte räcker till
Barn: Philip frisk, Michelle sjuk:(
Väder: Snö

Ja så va de med de:)

Måste ju bara visa upp dessa underbara kort på Michelle jag blir på gott humör direkt när jag ser hennes söta lilla ansikte å så lycklig man kan va:), mammas lilla höna...






Morgondagen kommer bestå av att arbeta till kl 18, hämta mamsen inne i stan kl 19 och sen hem och mysa med mamma och barnen. imorgon är det ju fredag och de vet väl alla vad det innebär:), hmm kanske inte alla men Philip min goa lilla unge vet de i allra högsta grad Fredag= Fredagsmys på kvällen som är ostbågar,chips och läsk:)
Nehe nu e de bedtime för min del, God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback