Sneak peek....

Här hemma är det inget trevligt för tillfället Philip har blivit magsjuk så ni kan ju tänka er resten själva:(. Idag har det pusslats med barnvakt då jag jobba 11-16 men de löste sig bra. Sitter och kollar runt lite på alla nya fina vårkollektioner från diverse leverantörer. Finns hur mycket fint som helst vill jag lova, synd att man inte har obegränsat med tillgångar tänk vad mycke enklare allt vore då. Den här fina barnpläden fastna jag stenhårt för den och matchande kuddar ska beställas finns i ljusblått, beige och rosa.





Har även beställt dessa fina rutiga hästeninspirerade påslakanset Soliden fast i beige/vit som jag hoppas ska finnas på lager för omgående leverans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback