Trööööttttttttt....

Idag är jag så jäkla trött, har varit fullt upp nu varje dag i flera veckor. Är ledig i helgen men inte blir det någon uppvilning direkt. Philip fyller 3år på söndag så imorgons ska jag baka en massa smarrigt till hans kalas bla dessa söta kakor som jag hittade via www.tvilingmamma.blogg.se men själva kakorna kommer från www.juliasvitadrömmar.blogspot.com där även bilden är lånad från. Visst ser de underbara ut?!



Förutom dessa små underverk ska jag som jag tidgare skrev om försöka mig på att göra cupcakes sen har vi även beställt 3 st bildtårtor. En med bilar (cars), en med Byggare Bob och slutligen en med Ior. Till kalaset har det införskaffats muggar, ballonger, tallrikar, godispåsar, servetter ja gud vet allt med bilar så klart då de är Philips favorit just nu:). Blixten Mc Queen och Bärgarn står högst i kurs:). Ska försöka hinna ta en massa bilder på den stora dagen som jag kan visa upp här senare.

Nu är det snart dags att lägga sig så att jag hinner med min fullspäckade dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback