Äntligen fredag men.....

Tjohooo då va det äntligen fredag och helg, tyvärr så har jag lycktas få ont i halsen vilket inte är önskvärt. Har definivt inte tid med att bli sjuk nu. Mycket som  ska göras de närmsta veckorna med packning osv. De nya ägarana av vårt hus har tillträde den 1 december så innan dess ska huset va tomt. Och med tanke på att vi nu bor på drygt 200kvm och ska flytta till 60kvm så kommer de vara väldigt mycket som behöver rensas ur. Har iof rensat rätt kraftig under hela hösten men finns säkert en hel del som man kan/måste göra sig av med till. Idag har jag den bästa arbetstiden på min 2veckors period 15-17 inte illa:) Helgens planer består av att packa och börja köra bort saker till nya lägenheten hoppas på att jag kommer hinna få en hel del gjort. Bild på gullungarna när dom sov så sött bredvid varandra:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback