Fredag = besök av mormor:)

Ja då var det fredag igen, fattar inte riktigt var veckorna tar vägen. Herregud snart är det jul bara 6 ynka veckor kvar. Gårdagen hanns det inte med någon bloggning var på trevlig lunchdejt med en kompis som jag inte träffat på evigheter. Sen hem en snabbis och hämta lite saker, in och jobba och skynda sig hem och hämta barnen vid strax innan kl 19. Efter det så tog det säkert 1,5 timme innan barnen fått leka och mysa av sig med mamsen och var redo för nattning. Ikväll så kommer mamma med flyget och ska vara hos oss över helgen. Ska bli så mysigt och barnen längtar massor. Blir idol och en massa fredagsmys som står på dagens kvällschema:)
Sitter i butiken och försöker komma fram till några olika tesorter jag tänkte beställa hem. Kan vara en rätt mysig julklapp med förpackat te i cellofan påse enligt mig iallafall:) Nu lutar det åt 3 olika sorter till att börja med

Vinterkarusell: Svart te kina, Vietnamn te, Russin, pistagemandel,björnbärsblad,safflorblommor,nypon,                 apelsinkuber, arom. Ett riktigt gott & fylligt jule te

I hörnet av ditt hjärta: Rooibush te, vita sockerhjärtan, rosenknoppar, blad, rabarber, jordgubbskulor, äppel samt arom

Mormors fruktpaj te: Frukt te med gudmlig smak av hembakad fruktpaj

Lussebulle te: Svart te, mandel,safflor, pomeransskal, söda vinbär smat aromer

eller

Stilla Doft av vinter: Svart te , röda vinbär, safflor, rosenblomblad, tranbär, hallon samt aromer

Kan inte riktigt bestämma mig vilken jag ska välja av dessa 2 sista. Vad tycker Ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback