Funderingar kring möblering

Gårdagen bestod av en massa "to do" saker mest hela dagen. Trist men nödvändigt... Byte däck på bilen, skönt nu kan snön komma utan att ,man måste känna panik över att däcken ej är på. Sen var det packning och bortflyttning av saker från huset till lägenheten. Gick riktigt bra får jag lov att säga. Hann med alla köksskåp så nu är i princip allt i köket nerpackat, bortkört och uppackat i nya lägenheten inte illa!:) Har sparat lite lite så att vi klarar oss tills flytten väl är dags men inga onödiga saker.
Funderar mycket på hur vi ska få plats med allt men det som känns mest jobbigt är sovrummet som jag och barnen ska dela. Ska jag ha min dubbelsäng  + sängar till barnen så kommer det bli väldigt trångt, men funderade lie på om man kanske kunde ta och köpa en Hemnes dagbädd istället för min säng. På så sätt så får man en dubbelsäng men som man kan bädda ihop till en soffa på dagarna och då får barnen plats att leka också. Måste nog ta mig en sväng till Ikea och spana in hur den ser ut i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback