I´m alive:)

Hmm men det är knappt ska jag säga. Herregud fattar inte hur mycket saker som rymms i det där huset:) Är fortfarande inte klar men nu måste det bli klart under morgondagen för på fredag kommer mina älskade barn hem och då vill jag inte lägga någon tid på att fixa i huset utan bara umgås med mina goungar:) Har inte hänt något direkt spännande som ja kan berätta om, dagarna består utan att få iordning i huset. Lovar bättre bloggning så fort det lugnat ner sig vilket förhoppningsvis borde vara efter imorgon kväll. Så länge får ni hålla till godo med en bild på mina älsklingar som jag tog förra veckan. Nu ska jag arbeta lite och sen blir det sängen och sovmorgon ska jag nog unna mig. Så skönt att veta att man slipper ställa klockan, bara tanken av det gör en mindre trött, vilket annars är ett vanligt ord i min hjärna just nu:) Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback