På plats:)

Då va man äntligen på plats i nya lägenheten. Har varit en dag med mycket slit men tack vare goda vänner så har det gått väldigt bra och smidigt:). Imorgon så återstår hela källarplanet på huset dvs saker som ska in till firman. Har som tur är två VÄLDIGT snälla killkompisar som kommer hjälpa mig. Tack snälla Ni:) Sen är det lite småpyssel kvar i huset, känns underbart att städfirman inte kommer förräns på lördag så jag har ju hela veckan på mig att fixa det. Tanken är dock att det mesta ska hinna bli gjort imorgon hoppas vi hinner en bra bit på vägen iallafall. Är sjukt nöjd över mitt nya vardagsrum där allt går i vitt, vitt, vitt:) Har spenderat kvällen med en kompis och några goda välförtjända öl här i nya lägenheten och måste säga att det känns riktigt bra. Trodde det skulle  kännas mer att lämna mitt älskade hus men än så länge så känns det väldigt bra. Nu återstår bara barnens reaktion på måndag men har gjort deras rum dom ska dela mysigt och alla deras leksaker är på plats så det blir nog inga problem hoppas jag. Skulle dock vilja tapesera om därinne då tapeten är randig terracottafärgad vilket känns sådär är inte så himla förtjust i den färgen längre. Hade ni frågat frågat för en 7-8 år sedan då hade jag älskat det men inte nu:). Tänkte lägga upp en bild på mitt nya vardagsrum men hittar inte sladden till telefonen så det får bli en annan dag.
Godnatt från en mycket trött Tess:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback