Remiss del 2

Godmorgon tisdag, eller godförmiddag iallafall:) Döm om min förvåning när jag kollade posten igår och vi redan hade fått en remiss till Michelle var ju inne på Astrid Lindgren i onsdags. Dock var inte tiden förräns den 1 december men är ändå väldigt förvånad att det gick så pass snabbt hade väntat mig mycket längre handläggningstid än så.
Nu är älsklingarna på dagis och idag ska farmor hämta dom då jag jobbar till 18 ikväll och inte är hemma förräns vid 19. Packade ner deras pyjamasar och rena kläder tills imorgon då det ev ville sova över hos farmor och farfar. Nu blir det en snabbstädning här hemma, plocka lite, tvätta osv så har man det gjort:) Ha en underbar dag!
Bild på gullig julskål och tomte från Presentverkstan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback