Slitit som djur.......

Vilken dag jag har haft, ett tag trodde jag knappt att jag skulle fixa den utan att få ett psykbryt modell större:) Har haft hjälp av två UNDERBARA killkompisar att flytta lagret från huset in till firman. Så nu är det mesta gjort, har lite lite kvar som jag får ta i veckan. Ett helt täckt släp modell större blev det som vi körde in och sen skulle få upp. Vi började kl 13 och var klara strax innan kl 20. Kan bara säga att det känns så skönt att fått detta gjort en stor sten har lättat från hjärtat. Trodde att jag skulle däcka direkt när jag kom hem men fick lite nya krafter och har nu fixat och donat lite här i lägenheten. Satt upp gardiner i vardagsrummet och en fin stjärna för värmeljus från Lisbeth Dahl i fönstret. Ser lite tråkig ut på bilden men är jättefin i verkligheten:) Ska provinviga den imorgonkväll tänkte jag. Åhhhh imorgon kommer mina älskade gullungar hem, saknar dom varenda minut dom är borta. Deras goa kramar, tankar och funderingar om livet och att få pussa och krama på dom såklart. Nu ska jag försöka avrunda dagen så att man orkar upp imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback