Snart dags för flytt!

Här springer dagarna iväg vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt tills flytten på lördag men det ordnar sig säkert:) Gäller ju att vara positiv så löser sig det mesta med tiden. Har iallafall fått napp på min blocket annons med mina gamla möbler (soffa, soffbord, vitrinskåp mm) som vi haft nere i gillestugan så det är sålt och hämtat. Känns väldigt skönt att det är borta. Idag la jag även ut Michelles spjälsäng + skötbord och det är några stycken som svarat så det hoppas jag också kommer försvinna på fredag el lördag. Lill hönan är nu definivt urvuxen ur den och en ny fin säng ska inhandlas till henne:) Nu ska jag bara fota tripp trapp stolen från Stokke och så tror jag bestämmt att skrivbordet, stol och hylla i arbetsrummet får flytta vidare till ny ägare också:) Även dessa saker ska läggas ut på blocket. Ev rycker även barnens tvillingvagn från Urban Jungle som inte används speciellt ofta ska fundera ett tag till på den.
Nu är det sängen som kallar för inhämtning av nya krafter och tag till morgondagen. 2 gulliga kort på barnen som jag lyckades ta i helgen:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback