Tråkig dag...

Usch idag är det verkligen en tråkig dag än så länge, men snart slutar jag jobba och får åka och hämta mina underbara gullungar. Som jag har saknat dom dessa 3 dagar känns som att det var en evighet sen jag såg dom små liven. Eftermiddagen ska enbart ägnas åt att mysa med barnen inga måsten idag alls. Jo just det en "to do" sak finns att göra: nämligen att på beställning från Philip "köpa" en tidning med leksaker i Hihi lilla gubben det han menar är att han vill ha en julkatalog från leksaksaffären att sitta och bläddra i:) Och är kraven inte högre än så, så ska det nog kunna lösas:)
Bild på barnen under förra årets pepparkaksbak.





Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

tack :)

Postat av: Camilla

Svar: Nej, dom var inte särskilt smaskiga. Kolla 7-elevens eller baka egna :D Lycka till!

2009-11-09 @ 22:02:10
URL: http://skithundstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback