Trött och orkeslös

Fy är inne i en riktig formsvacka känns det som. Har tusen saker att ta tag i men absolut ingen ork... Blir bara ett evigt hattande av allt, påbörjar en massa projket som sedan blir halvgjorda för att orken tar slut. Är förmodligen för att man vet att allt måste göras och då inkluderat tömma och rensa hela huset inom en 2 veckors period. Samtidigt så vill jag att barnen ska slippa att känna min stress inför detta och inte märka av flytten förräns den faktiskt är. Så det som görs nu är att tömma skåp efter skåp och behålla ytskalet så att säga. Något bra som har gjorts idag är iallafall att jag bokat flyttstäd som min underbara mamma och hennes sambo ska betala:)= Happy! Stor sten som föll från hjärtat gud va skönt att slippa det iallafall. Bara kunna lämna över nycklarna så fixar städfirman allt:) Blev inte så fasligt dyrt då man nu kan utnyttja det nya rotavdraget för detta.
Bild från vår härliga semster i Helsingborg i sommras, längtar redan till nästa sommar och semester:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback