Tystnaden har spridit sig i huset........

Som sagt nu är det tyst här i huset och en trött mamma sitter och njuter av lugnet i soffan. Eftermiddagen har enbart ägnats åt MYS med barnen. Var tom så lata så att vi köpte Mc Donalds till middag (fy vad otnyttigt) men gott va det och vi fick på så sätt ännu mer tid för mys:) Kan inte ens påminna mig om att barnen bråkade en enda gång vilket är väldigt ovanligt:), brukar tjafsas om det mesta mest hela tiden. När vi kom hem från dagis så hade min underbara kompis varit förbi och lagt 2 st leksakskataloger i vår brevlåda så gissa om Philip blev glad när jag berätta för han att han hade post i lådan:) Hihi lilla gubben peka på säkert 25 saker som han skulle önska av tomten:-) Nu väntar lite sedvanlig koll av en massa bloggar jag följer. Önskar Er alla en riktigt god natt!
Några bilder på barnen från idag bjuder jag självklart också på:)

Hmmm latmaskarna åt tom vid soffan:) ( då även jag inräknad:-))


Älsklings Philip med sina kära katalog:)

Mammas hjärtan, älskar er så mina underbara gullungar


Kommentarer
Postat av: Marie

tack så mycket! vilka söta barn du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback