Godmorgon Fredag!

Här kan man säga att den senaste veckan bara har sprungit iväg. Har bestått av mycket jobb då barnen har varit hos sin pappa men nu idag kommer äntligen mina små älsklingar hem:) Helgens planer är redan satta. Idag blir det bara en lugn och mysig kväll med fredagsmys och någon god middag tänkte ev tacos men får väl se va de små liven säger:). Imorgon hade jag tänkt mig att vi skå gå och se Prinsessan och grodan på bio. Är lite kluven om Michelle kommer att fixa det eller om hon är för liten men testa kan man ju göra och skulle de vara så att det inte funkar så får vi väl helt enkelt gå därifrån:) På söndag kommer barnens mormor med man hem från Afrika där de varit på Safari i 3 veckor så det blir till att hämta dom på Arlanda på fm, sen Philips bollskola kl 14 och efter det ska vi på kalas så hela söndagen kommer springa iväg känns det som:) Tråkiga stunder under veckan har jag försökt mig på att photoshopa lite, hittade ett photoshop program som jag köpte typ 06-07 som bara legat och skräpat hemma. Är väl ingen klippa direkt men ganksa kul att fixa och trixa med kort så snart kanske man har fått in snitsen:)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback