Höjden av MAXIMAL otur!!!

Kan inte direkt påstå att mitt liv kantas av tur för tillfället:( Igår när jag jobbade så hörde jag värsta snöraset från taket. Tittade ut för att se så ingen skadat sig av snön som kom med ett brak uppifrån taket, som tur va så gick ingen förbi just då så jag trodde de var lugnt men ack så fel ja hade. En stund senare tittar jag på min bil och får då se detta. Hela motorhuven är i bucklig på en cirka 50 x 50 cm stor yta snön har lyckats hamna rakt på min motorhuv!!!! Mmmm vad är oddsen på det.. Ringde ordförande i styrelsen direkt så han kom ner och tittade på bilen och skulle diskutera med övriga i styrelsen om ersättning. Kan bara säga att för deras del så ska de bara vara glada att ingen människa gick där och fick de på sig för då hade de inte gått bra. Bilen går ju självklart att laga och är en materiel sak men medför mycket strul med försäkringsbolag, reparation, lånebil etc. Nu hoppas jag på en bättre dag än igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback