Läkarbesök & mys med prinsessan

Eftersom Philip haft feber till och från sedan i lördags så kändes de som att en läkare behövde få titta på han. Dock såg både halsen och öronen bra ut på han så det var skönt skulle höra av oss för nytt besök och provtagning om febern inte gett med sig tills på fredag. När jag lämnade tillbaks min lilla prins till hans pappa så fick jag med mig en alldeles underbar liten prinsessa hem för mamma dotter mys:) Lilla skruttan va så glad och då vi var tvugna att springa in om hemköp och handla smör till frukosten så fick hon välja en dricka blev självklart en läsk men jajaja ibland får man rucka lite på rutinerna då dom i vanliga fall endast får läsk här hos mig på helgerna. Dock så tyckte tydligen inte min lilla älskling att det räckte med en läsk för helt plötsligt när jag stod och betalade så dök en kexchoklad upp på bandet haha. Blev iallafall en mysig kväll i soffan men en massa mys, läsk och kexchoklad:) och som bonus när man är själv med mamsen så fick hon sova i min säng hela natten vilket var mycket uppskattat, tog ca 3 minuter innan hon somna tätt ihopkrupen i min famn = kärlek! Nu ligger hon på tvärsen över hela min säng så vi får väl se hur mycket sömn det blir för min del inatt:)

Michelle på sin 5 månaders dag dvs 2,5 år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback